It is currently Tue Dec 18, 2018 6:54 pm

All times are UTC - 8 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: Thu Oct 28, 2010 1:15 pm 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed
User avatar

Joined: Sat Sep 13, 2008 8:21 pm
Posts: 626
Location: Chula Vista
Given: 324 thanks
Received: 334 thanks
Bike(s): Niner RIP 9 / Intense SS
Favorite Trails: any
Couldn't have happened to a nicer dude! :bang: Congrats bro! Check out that Tang in person if you get a chance, it's sweet!

_________________
I thought I was supposed to get better with practice!?!?!


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank 02bullit for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Thu Oct 28, 2010 1:40 pm 
Offline
Active Participant
Active Participant
User avatar

Joined: Wed Jul 07, 2010 3:35 pm
Posts: 175
Location: SD/SF
Given: 16 thanks
Received: 52 thanks
Bike(s): Intense Tracer
Favorite Trails: dirty & rocky
WOOOT! That is freaking awesome! grats RHS!!! :bang: :bang:

_________________
Brown chicken brown cow


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank dxTWO for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Thu Oct 28, 2010 6:49 pm 
Offline
Active Participant
Active Participant
User avatar

Joined: Tue Apr 14, 2009 3:17 pm
Posts: 250
Location: MISSION VALLEY - SFV
Given: 2 thanks
Received: 56 thanks
Bike(s): NOMAD 2
Favorite Trails: MT. WILSON - ROCKY PEAK
im glad u won it pete, i know u've been itching to ride for sure hopefully this would be your first step to get back from riding again.. once again congrats ! u deserve ! now ride it ! BUT slowly and take your time hahah

_________________
"There Are Three Kinds of People - Those Who Can Count and Those Who Can't"


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank rush for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 11:01 am 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed

Joined: Sun Jul 06, 2008 9:10 am
Posts: 1107
Given: 406 thanks
Received: 610 thanks
Favorite Trails: 11111
very jealous, congrats Pete!!!!!

and you know what comes next!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attachment:
pedals.jpg
pedals.jpg [ 63.64 KiB | Viewed 3896 times ]

:flame:


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank jjthewhale for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 11:23 am 
Offline
Obsessed
Obsessed
User avatar

Joined: Wed Dec 31, 2008 6:33 pm
Posts: 2970
Given: 2258 thanks
Received: 3296 thanks
Bike(s): a sx'y one
Favorite Trails: the one to the taco stand
Sweeeet!!!

...may need a little lube to get her to accept your big 2.7 DH tires in her rear triangle tho.

_________________
Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy. ~Milan Kundera


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank jSatch for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 12:41 pm 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed
User avatar

Joined: Wed Dec 03, 2008 4:51 pm
Posts: 1598
Given: 666 thanks
Received: 1787 thanks
Favorite Trails: teh gnar
congrat's!

_________________
strava:instagram:activejunky


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank 406 for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 5:59 pm 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed

Joined: Sun Jul 06, 2008 9:10 am
Posts: 1107
Given: 406 thanks
Received: 610 thanks
Favorite Trails: 11111
Mudd wrote:
Vanna White for sure! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Gotta admit, I entered that contest as well.

From one frame winner; (Santa Cruz Nomad) to another.......Congrats!



i gotta know this trick plz


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Oct 30, 2010 8:01 pm 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed
User avatar

Joined: Wed Sep 02, 2009 6:53 pm
Posts: 939
Given: 394 thanks
Received: 297 thanks
Bike(s): Maverick ML8
Favorite Trails: All of Mt. Laguna
RIGHT ON PETE! :cheers:

i vote tangerine.... :thumbsup:

_________________
Life Is Fun!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 6:25 am 
Offline
Sticker Shock
Sticker Shock
User avatar

Joined: Sun Apr 26, 2009 5:20 pm
Posts: 2520
Given: 1538 thanks
Received: 2530 thanks
Bike(s): Scratch that itch
Favorite Trails: .
jjthewhale wrote:

and you know what comes next!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attachment:
pedals.jpg

:flame:


and then.....
Image

:lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 7:05 am 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed
User avatar

Joined: Wed Sep 02, 2009 6:53 pm
Posts: 939
Given: 394 thanks
Received: 297 thanks
Bike(s): Maverick ML8
Favorite Trails: All of Mt. Laguna
btw Pete didn't you buy those new bibs last year? you'll love the comfort!!! :cheers:

_________________
Life Is Fun!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 7:28 am 
Offline
Sticker Shock
Sticker Shock
User avatar

Joined: Sun Apr 26, 2009 5:20 pm
Posts: 2520
Given: 1538 thanks
Received: 2530 thanks
Bike(s): Scratch that itch
Favorite Trails: .
Ratigan wrote:
btw Pete didn't you buy those new bibs last year? you'll love the comfort!!! :cheers:


I hate you, but your avatar rocks. :bang: :cheers:


Top
 Profile  
 
The following 2 users would like to thank 24v for his or her post:
Ratigan, Red Hot Sloth
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 9:09 am 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed
User avatar

Joined: Tue Aug 03, 2010 5:28 am
Posts: 1228
Location: Belgium.
Given: 4317 thanks
Received: 2022 thanks
Bike(s): Steel.
Favorite Trails: Porcupine Rim , Sedona .
24v wrote:
Ratigan wrote:
btw Pete didn't you buy those new bibs last year? you'll love the comfort!!! :cheers:


I hate you, but your avatar rocks. :bang: :cheers:


His avatar rocks , but yours got my attention :mrgreen:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 9:49 pm 
Offline
Moderately Obsessed
Moderately Obsessed
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2008 1:00 pm
Posts: 961
Given: 722 thanks
Received: 974 thanks
Bike(s): Stumpy FSR/Mary SS
Favorite Trails: Undecided
24v wrote:
and then.....
Image

:lol: :lol: :lol:

That's kinda what I was thinking!

Way to go Pete, but that bike only belongs going uphill at Mach 4. Wait... you got bionic joint replacements, didn't you? Look out Racers and Chasers! :) :lol:


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank Brian for his or her post:
Red Hot Sloth
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 10:12 pm 
Offline
Obsessed
Obsessed
User avatar

Joined: Tue Apr 14, 2009 9:21 am
Posts: 2996
Given: 1504 thanks
Received: 1219 thanks
Favorite Trails: Crestridge
OMG choc is that guy really dropping a deuce while jumping ? ROFL. That is just sick


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 10:35 pm 
Online
Obsessed
Obsessed
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2008 9:56 pm
Posts: 5739
Location: Vista
Given: 18460 thanks
Received: 9713 thanks
Bike(s): Spec Epic, Trance X0
Favorite Trails: crooked & winding...
Pete, just saw this (don't usually read the 29er stuff). Congratulations, nice to see someone win something who deserves it! But really, that tangerine is looking sweeter than plain vanilla...


Top
 Profile  
 
The following user would like to thank OldDogDan for his or her post:
Red Hot Sloth
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC - 8 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group